Індивідуальне навчання

2021-2022 навчальний рік
Кіберча Ігор 8-Б клас
 

16 травня
Українська мова
 Тема.  Контрольна робота за темою                      

«Речення із звертаннями, вставними словами» . Різнорівневі завдання

Варіант 1

1.  Слово чи групу слів, які називають того, до кого звернена мова, називають...

а) узагальнювальним словом;                          в)  звертанням;

б) вставним словом;                                          г)  граматичною основою.

2.  Чим найчастіше бувають виражені звертання?

а)   Іменником у називному відмінку однини та родовому множини;

б)  іменником у кличному відмінку однини та називному множини;

в) іменником у знахідному відмінку однини та множини;

г)  іменником у називному відмінку множини та родовому однини.

3. Яку синтаксичну роль відіграє звертання?

а) Підмет;                                                           в) обставина способу дії;

б) не виступає членом речення;                        г) непрямий додаток.

4. Виділіть речення зі звертанням.

а) Вечірнє сонце, дякую за день! (Л. Костенко)

б) О, недаремно, ні, в степах гули гармати (В. Сосюра).

в) Софія, як любовно називають собор кияни, - найстаріший пам'ятник, золота окраса Києва (/. Цюпа).

г) А що, знайшли якого майстра, щоб наладив нам дзиґарі на вежі? (/. Кочерга)

5. Виділіть речення із поширеним звертанням.

а) Забудь мене, пташко, забудь, не журись (Т. Шевченко).

б) Плач же, серце, плачте, очі, поки не заснули (Т. Шев­ченко).

в) Кобзарю,   знаєш,  нелегка  епоха  оцей  двадцятий  нев­гамовний вік (Л. Костенко).

г) Запалай,  мій вогнику крилатий,  полум'ям привітним і незлим (А. Малишко).

6.  Слова або сполучення слів, якими мовець виражає своє ставлення до того, про що він повідомляє, називають...

а) відокремленими;                                  в) вставними;

б) звертаннями;                                        г) однорідними.

7.  У реченні вставні слова...

а) виступають додатками;                       в) не виступають членами речення;

б) виступають присудками;                     г) виступають означеннями.

8.  Виділіть речення, у якому вставне слово виражає впев­неність.

а)  Отже, що тут багато говорити й сперечатися (М. Грушевський).

б) Ви, звичайно, знаєте мою сестру (Ю. Збанацький).

в) Відступати нам, по-перше, пізно, а по-друге, немає підстав (В. Собко).

г) Кажуть, юність нерозсудлива й тривожна (Л. Забашта).

9. Утворіть форму кличного відмінка від поданих іменників. (2 бали)

Богдан, син, людина.

10. Розставте розділові знаки у поданому реченні. (2 бали)

Зеленійте  доли і лужечки  і  орли  здіймайтесь уві млі  розливайтесь  круті бере-жечки  по вкраїнській молодій землі! (А. Малишко)

Українська література 

 Тема. В. Чемерис " Вітька + Галя, або повість про перше кохання"

Переглянь відео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=kN2Pu5KtIis

Д/З: за підручником опрацювати с. 208-219

 



9 травня
Українська мова
Тема. Розділові знаки при відокремлених обставинах

За підручником опрацюй  п. 36, виконай вправу 437

https://www.youtube.com/watch?v=5YlT-uyim8Y

Переглянь теоретичний матеріал за посиланням

Д/З: п. 36, вправа 438

 Українська література
Тема. Остап Вишня "Сом", "Як варити і їсти суп із дикої качки". Оптимізм , любов до природи
1. Опрацюй поданий матеріал













2. Запиши у зошит тему , ідею усмішок
Д/З: прочитати усмішки за підручником



2 травня
Українська мова

Тема. Відокремлені обставини

За підручником п. 36, вправи 427, 437

https://www.youtube.com/watch?v=_ibXNJg09Lk

Переглянь відеоурок

Українська література

Тема. В. Самійленко "На печі", "Сміливий чоловічок"        
1. Прочитай виразно подані вірші, проаналізуй      

На печі

Володимир Самійленко


Хоч пролежав я цілий свій вік на печі,
Але завше я був патріотом, —
За Вкраїну мою, чи то вдень, чи вночі,
Моє серце сповнялось клопотом.

Бо та піч — не чужа, українська то піч,
І думки надиха мені рідні;
То мій Луг дорогий. Запорозька то Січ,
Тільки в форми прибрались вигідні.

Наші предки колись задля краю свого
Труд важкий підіймали на плечі;
Я ж умію тепер боронити його
І служити, не злазячи з печі.

Еволюція значна зайшла від часів,
Як батьки боронились війною, —
Замість куль і шабель у нових діячів
Стало слово гаряче за зброю.

Може, зброя така оборонить наш край,
Але з нею прекепська робота:
Ще підслухає слово якесь поліцай
І в холодну завдасть патріота.

Та мене почуття обов'язків своїх
Потягає служити народу;
Щоб на душу не впав мені зрадництва гріх,
Я знайшов собі добру методу.

Так нехай же працюють словами й пером
Ті, що мають дві шкури в запасі...
І, розваживши так, я віддався цілком
Праці тій, що єдина на часі.

На таємних думках та на мріях палких
Я роботу народну обмежу;
Та зате ж для добра земляків дорогих
Я без мрій і хвилини не влежу.

І у мріях скликаю численні полки
З тих, що стати за край свій охочі,
Слово ж маю на те, щоб ховати думки,
Якщо зраджують їх мої очі.

До письменства я кличу, — звичайно, в думках,
Щоб світило над нашою ніччю,
Хоч, на жаль, мати книжку народну в руках
Я признав небезпечною річчю.

О країно моя! я зв'язав свій язик,
Щоб кохати безпечно ідею;
Але в грудях не можу я здержати крик
У годину твого ювілею.

"Ще стоїть Україна! Не вмерла вона
І вмирати не має охоти.
Кожна піч українська — фортеця міцна,
Там на чатах лежать патріоти".

Слава ж нам! бо коли б дух народу погас,
Не стерпівши свого лихоліття,
То по йому хоч зо два примірники з нас
Дочекають нового століття.

Слава нам! хоч би вмерла Вкраїна колись,
Її слід буде легко шукати:
А щоб краще навік ті сліди збереглись,
Буде зроблено з нас препарати.

28 жовтня 1898 р.

СМІЛИВИЙ ЧОЛОВІК
Я дуже сміливий: я не боюсь нікого
Слабого;
За правду битися готов я до загину
З-за тину.
Недавно я почав писать у всі газети
Памфлети.
Я лаю сміло в них, не жалуючи шкури,
Турнюри.
Я сміло всім кажу, що нам пора усім старатись
Навчатись,
Що навіть темному народу просвітиться
Годиться.
Оце я помістив новий трактат чималий
В журналі.
Там я доказую, що ми живем неладно –
Докладно.
Що вже нездатний той, що нам дійшовсь у спадок,
Порядок.
Я так сказав: “Тепер потрібне нам, панове,
Щось нове… “
В трактаті тім я говорив хоча не ясно,
Та красно,
І сміливо я підписав під оним
Псевдонім.
14 листопада 1886 р.

Д/З: записати в зошит літературні паспорти поданих віршів 


25 квітня
Українська мова
Тема. Відокремлені додатки. Розділові знаки в реченнях із відокремленими додаткати

За підручником п. 37, вправа 445

За посиланням переглянь матеріал 

https://www.youtube.com/watch?v=b6IoreisfzA

                                       Українська література

Тема. Ю. Винничук "Місце для дракона" 

За підручником прочитай с. 197-206, склади план до тексту

За посиланням переглянь матеріал до уроку

https://www.youtube.com/watch?v=MCBDhlo5D4U



 18 квітня
Українська мова 

Тема. Відокремлені прикладки

За підручником п. 35, виконай вправи 414, 419

https://www.youtube.com/watch?v=-XV0aXvZzxo

Уважно послухай відеоурок

Д/З: виконай вправу 420

Українська література
Тема. В. Дрозд " Білий кінь Шептало". Проблема людини в суспільстві, її знеособлення

За посиланням переглянь матеріал до уроку 
Д/З:За підручником прочитай твір с. 177-185, виконай тестові завдання 1-3 (с. 185)

11 квітня
Українська мова

Тема. Розділові знаки в реченнях із відокремленими означеннями

За посиланням переглянь теоретичний матеріал

https://www.youtube.com/watch?v=I7lBK5WyJ_o

 Д/з: за підручником опрацюй п. 34, виконай вправи 402, 403


Українська література

Тема. Н. Бічуя "Шпага Славка Беркути". Роль батьків у вихованні дітей та їхньому дозвіллі

Прослухай матеріал за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=VYxCu5ID8CE

За підручником прочитай с. 154-165, склади тестові завдання



4 квітня
Українська мова
Тема. Відокремлені й невідокремлені означення
За посиланням  прослухай  теоретичний матеріал, опрацюй за підручником параграф 34, виконай вправу 401
Українська література
Тема. Н. Бічуя "Шпага Славка Беркути". Особливості композиції твору, сюжет
1. Переглянь відео за посиланням
Д/З: читати повість за підручником

28 березня
Українська мова
Тема. Вставні речення, розділові знаки при них
Уважно прослухай відео за посиланням
За підручником опрацюй п 
Д/З: опрацювати п. , виконай вправу 

Українська література
Тема. Н. Бічуя "Шпага Славка  Беркути" - повість про школу й проблеми дорослішання
 Переглянь відео за посиланням
Д/З: читати повість за підручником



2020-2021 навчальний рік

Казаченко Микита 8-А клас
                                             

5 травня

Українська література

Тема. В. Чемерис " Вітька + Галя, або повість про перше кохання"

За підручником опрацювати с. 208-219

 

                                                         28 квітня
   Українська література
Тема. В. Самійленко "На печі", "Сміливий чоловічок",              

На печі

Володимир Самійленко


Хоч пролежав я цілий свій вік на печі,
Але завше я був патріотом, —
За Вкраїну мою, чи то вдень, чи вночі,
Моє серце сповнялось клопотом.

Бо та піч — не чужа, українська то піч,
І думки надиха мені рідні;
То мій Луг дорогий. Запорозька то Січ,
Тільки в форми прибрались вигідні.

Наші предки колись задля краю свого
Труд важкий підіймали на плечі;
Я ж умію тепер боронити його
І служити, не злазячи з печі.

Еволюція значна зайшла від часів,
Як батьки боронились війною, —
Замість куль і шабель у нових діячів
Стало слово гаряче за зброю.

Може, зброя така оборонить наш край,
Але з нею прекепська робота:
Ще підслухає слово якесь поліцай
І в холодну завдасть патріота.

Та мене почуття обов'язків своїх
Потягає служити народу;
Щоб на душу не впав мені зрадництва гріх,
Я знайшов собі добру методу.

Так нехай же працюють словами й пером
Ті, що мають дві шкури в запасі...
І, розваживши так, я віддався цілком
Праці тій, що єдина на часі.

На таємних думках та на мріях палких
Я роботу народну обмежу;
Та зате ж для добра земляків дорогих
Я без мрій і хвилини не влежу.

І у мріях скликаю численні полки
З тих, що стати за край свій охочі,
Слово ж маю на те, щоб ховати думки,
Якщо зраджують їх мої очі.

До письменства я кличу, — звичайно, в думках,
Щоб світило над нашою ніччю,
Хоч, на жаль, мати книжку народну в руках
Я признав небезпечною річчю.

О країно моя! я зв'язав свій язик,
Щоб кохати безпечно ідею;
Але в грудях не можу я здержати крик
У годину твого ювілею.

"Ще стоїть Україна! Не вмерла вона
І вмирати не має охоти.
Кожна піч українська — фортеця міцна,
Там на чатах лежать патріоти".

Слава ж нам! бо коли б дух народу погас,
Не стерпівши свого лихоліття,
То по йому хоч зо два примірники з нас
Дочекають нового століття.

Слава нам! хоч би вмерла Вкраїна колись,
Її слід буде легко шукати:
А щоб краще навік ті сліди збереглись,
Буде зроблено з нас препарати.

28 жовтня 1898 р.
СМІЛИВИЙ ЧОЛОВІК
Я дуже сміливий: я не боюсь нікого
Слабого;
За правду битися готов я до загину
З-за тину.
Недавно я почав писать у всі газети
Памфлети.
Я лаю сміло в них, не жалуючи шкури,
Турнюри.
Я сміло всім кажу, що нам пора усім старатись
Навчатись,
Що навіть темному народу просвітиться
Годиться.
Оце я помістив новий трактат чималий
В журналі.
Там я доказую, що ми живем неладно –
Докладно.
Що вже нездатний той, що нам дійшовсь у спадок,
Порядок.
Я так сказав: “Тепер потрібне нам, панове,
Щось нове… “
В трактаті тім я говорив хоча не ясно,
Та красно,
І сміливо я підписав під оним
Псевдонім.
14 листопада 1886 р.




26 квітня

Тема. Відокремлені прикладки

За підручником п. 35, виконати вправи 414, 419

https://www.youtube.com/watch?v=-XV0aXvZzxo

Уважно послухай відеоурок


19 квітня
Українська мова
Тема. Розділові знаки в реченнях із відокремленими означеннями
За підручником опрацюй  п. 34, вправа 410
Переглянь матеріал за посиланням 

14 квітня
Українська література
Тема. В. Дрозд " Білий кінь Шептало". Проблема людини в суспільстві, її знеособлення
За підручником прочитай твір с. 177-185, виконай тестові завдання 1-3 (с. 185)
За посиланням переглянь матеріал до уроку 
12 квітня
Українська мова
Тема. Відокремлені й невідокремлені означення
За посилання прослухай  теоретичний матеріал, опрацюй за підручником параграф 34, виконай вправу 401

20 січня 

Українська література

Тема. І. Карпенко-Карий "Сто тисяч". Проблема влади грошей- наскрізна і "вічна" у світовому мистецтві 

За підручником опрацювати с. 85-101 (прочитати 1 і 2 дію  ), 

18 січня

Українська мова

Тема. Називні речення

За підручником опрацювати  п. 24, виконати вправу 279

Переглянути фрагмент відеоуроку з даної теми  

https://www.youtube.com/watch?v=w5YIyciRm48


11 січня

Українська мова

Тема. Безособові речення. Способи вираження присудка

За підручником опрацювати п.23, вивчити правила, виконати вправу 266

https://www.youtube.com/watch?v=4Qk5P_VPg20

Переглянути фрагмент відеоуроку


13 січня

Українська література

Тема. І. Карпенко- Карий. Короткі відомості про життя і творчість видатного українського драматурга ХІХ ст. "Театр корифеїв"

За підручником опрацювати с. 84-85 , зробити конспект

https://www.youtube.com/watch?v=OnOZWCL7bJs

Переглянути матеріал за посиланням







Комментариев нет:

Отправить комментарий