Дистанційне навчання 2021-2022
1. Відгадайте загадку, в зошитах запишіть слово-відгадку, підкресліть однакову частину слів і вимовте звуки, якими різняться ці слова.
З К дерева захищає,
І на них вона завжди,
З Н звірятко заховає
Коли треба, віди.
З Г з-за хмари виглядає,
Шапку сніжну не скидає.
- 2. Відгадайте загадку, слова-відгадки запишіть, полічіть кількість звуків та букв, зробіть звуко-буквенний аналіз.
На мені молотять
За снопом новий сніп,
А якщо з кінця читати,
Будуть миші враз тікати
У затінку моїм
Мене ти у спеку вихваляєш,
А літери лиш перестав -
І цілий ліс спиляєш.
Можна запропонувати загадки - „хитрі” питання.
- 1) Як записати з 3-х літер „мерзла вода”?
- 2) Що стоїть посеред Києва?
- 3) Що стоїть між вікнами і дверима?
- 4) Чим закінчується день? Починається ніч?
- 5) Вечір чим кінчається, а ранок починається?
- 6) Чим кінчається літо, а починається осінь?
- 7) Назва якої птиці складається з сорока „а”?
- 1. Відгадайте загадки, слова-відгадки запишіть в зошиті, полічіть у них голосні звуки.
- 1) Повернулось до сонця золоте денце.
- 2) Не стукне, не грюкне, а у вікно увійде
- 3) Я росла в темній темниці,
Як зросла - взяли в світлиці,
З мене шкуру всі деруть,
Пироги з мене печуть.
Відгадайте, хто ж я є,
І назвіть ім'я моє.
2. Відгадайте загадки, слова-відгадки запишіть в зошиті, полічіть у них приголосні звуки.
Ой, за лісом, за пралісом золота діжа горить
Швидко цей птах літає,
Безліч мошок поїдає,
За гніздом вікно будує,
Тільки в нас він не зимує.
Без рук, без сокири, а зроблена хатина
Губить він живії душі,
На печі він спить в кожусі.
Що то за гість, що темряву їсть?
3. Відгадайте загадки, слова-відгадки запишіть в зошиті, полічіть у них кількість звуків і букв, випишіть їх.
Не мотор, а шумить,
Не пілот, а летить,
Не гадюка, а жалить.
Без рук, без ніг, тільки з рогами,
А ходить під небесами.
Як подивишся на нього,
Бачиш в нім себе самого
Отаким, яким буваєш.
Що це, друже? Відгадаєш?
На городі молода
Пишні коси розплела,
І в зелені хустинки
Золоті хова зернинки.
- 4. Відгадайте загадки, у словах-відгадках вимовте і полічіть склади:
- 1) Чорне сукно лізе у вікно?
- 2) Повзун повзе, сімсот голок несе
- 3) Чим більше з неї береш, тим більшою вона стає
- 4) Стоїть дід над водою і хитає сивою головою.
- 5) Удень спить, а як ніч прийде, на вогонь летить.
- 5. Відгадайте загадки, слова-відгадки запишіть в зошиті і вимовте, наголосивши на одному з складів:
- 1) Летить коник, басує,
Полем-долом пустує,
Ніхто його не впіймає
І не загнуздає.
- 2) Взимку біле, навесні чорне,
влітку зелене, восени стрижене .
- 3) Блищить, біжить, гадючиться, і все по низині крутиться.
1. Відгадайте загадки, випишіть слова з апострофом, підкресліть букви, після яких він стоїть.
Тоненьке, вузеньке, по землі в'ється,
Як батіг довге, але зовсім не б'ється.
- (
- 2. Відгадайте загадки, випишіть слова з апострофом, підкресліть букви, перед якими він стоїть.
- 1) Не звір, а з рогами, не птиця, а з пір'ям, не людина, а в одязі.
- 2) Один ллє, другий п'є, третій росте.
- 3) Коло носа в'ється, а в руки не дається
- 3. Відгадайте загадки, випишіть слова-відгадки, підкресліть букви, перед якими і після яких стоїть апостроф.
- 1) Ні се, ні те, а кожному треба
І кожний має, та ніхто не вгадає.
- 2) Летів птах та на воду бах!
Води не змутив і сам не полетів.
- 3) Сорок п'ят і сорок п'ят - скільки буде?
- 4) Його б'ють, а він не плаче, іще вище скаче.
- 1. Відгадайте загадки, в зошити запишіть у дві колонки слова, що відповідають на питання хто? і що? Поясність.
- 1) Прилетіли гості, сіли на помості,
Узяли по латі й зробити хату.
- 2) Біжить свинка, вирізана спинка,
Огляньтеся назад, а й сліду не знать.
- 2. Відгадайте загадки, запишіть слова-відгадки, усно поставте питання до них, скажіть кого або що вони називають.
- 1) Я труд поважаю:
Все літом у полі, до гаю,
Збираю медок із різних квіток.
Кого не люблю, того жалом колю.
- 2) Літом наїдається, а зимою висипається.
- 3) Кругле озерце, яке ніколи не замерзає.
- 3. Загадки відгадайте, з них випишіть іменники, поставте до них питання. Зразок : очей - чого? Назвіть відмінок.
- 1) Я своїх очей не маю, а іншим бачити допомагаю. (
- 2) В синім небі путь моя,
швидше всіх літаю я,
Маю крила, хоч не птах,
Люди звуть мене....
3) Які ноги, такий ніс
По болоту ходить скрізь
- 4. Загадки відгадайте, іменники - відгадки запишіть, визначте, до якої групи за значенням вони належать. Зразок: латаття - назва рослин.
- 1) Сірий, та не вовк,
Довговухий, та не заєць,
З копитами та не кінь.
2) Зубів багато, а само не їсть,
Усе хапає, а собі нічого не залишає.
Де пройшло, там чисто стало.
- 3) Не електрика, не газ, світить всюди в нічний час
- 5. Загадки відгадайте, відгадки запишіть і визначте рід.
- 1) Яке взуття в огні гнеться,
А з ніг не скидається?
- 2) Сторожем не служить, а всіх рано будить.
- 3) Що воно за штука, що день і ніч стука.
- 4) Не людина, а говорить.
- 6. Відгадайте загадки, випишіть з них іменники, вкажіть у дужках їх число, відмінок.
- 1) Проти сонця, де тепленько,
Там свинки лежать гладенькі,
А як тільки осінь прийде,
Зразу з хати баба вийде,
Одрубає де хвости,
Кличе дітей, щоб несли.
2)Біле, як сорочка,
Пухнасте, як квочка.
Крил не має, а гарно літає,
Що це за птах, що сонця боїться?
У кожному класі програма визначає певну кількість слів, правопис яких треба дітям запам'ятати. Тут у пригоді стануть загадки.
1) Ведмідь - Буркотливий, вайлуватий,
Ходить лісом дід лахматий,
Одягнувся в кожушину,
Мед шукає і ожину.
2) Дятел - Б'ється, стука молоток,
Поправляє наш садок.
- 3) Заєць - Що то за птах, що в чужі гнізда свої яйця кладе?
- 4) Олівець - Грамоти не знаю, а цілий вік пишу.
- 5) Грім - Ревнув віл на сто гір.
- 6) Кишені - А в нашого парубка з обох боків зарубка.
- 7) Електрика - Вогнем не запалити, водою не погасити.
- 8) Цибуля - Що не робить болю ані печалі, а до сліз доводить?
- 9) Метелик - У день спить,а як ніч прийде, на вогонь летить.
- 10) Письмо - Біле поле, чорне насіння. Хто його сіє, той розуміє.
- Дякую, ви молодці!
Мета:повторити і закріпити знання студентів із лексикології, фразеології, морфології, усної народної творчості, збагачувати словниковий запас студентів; розвивати логічне та образне мислення, пам'ять, увагу, спостережливість, кмітливість; виховувати культуру мовлення студентів, любов до української мови, повагу до народної мудрості, почуття колективізму, згуртованості, відповідальності за спільну справу, пробудити у студентів почуття національної свідомості. Сьогоднішній захід ми присвячуємо рідній українській мові. Саме тій мові, якою ми розмовляємо, пишемо, читаємо. Адже, однією із найчисленніших мов слов'янського походження є саме українська мова, мова України, українського народу, наша рідна мова! Сьогодні ми працюватимемо із мовними перлами, які виражені різними жанрами усної народної творчості, що започаткували дуже давно наші предки. Саме в усній народній творчості відображений їхній світогляд, їх вірування та культура. І ми, як гідні нащадки, повинні зберігати, примножувати і передавати ці духовні багатств Наша зустріч буде проходити у формі мовної вікторини. У змаганні братимуть участь 3 команди. Команди мають обрати собі назву і капітанів команд. Отже, перевіримо ваші знання української мови та української усної народної творчості загалом. І тур. «Народ скаже, як зав’яже» Один із визначних скарбів усної народної творчості є прислів’я та приказки, в яких зосереджена народна мудрість. Протягом І туру кожній команді по черзі будуть запропоновані частини прислів’їв, які необхідно продовжити; якщо одна команда не дає відповіді, то це право переходить до команди суперника. За кожну правильну відповідь нараховується 1 бал. Отож, вперед. 1.Праця годує … 2.Хто не робить… 3.Куй залізо… 4.Що посієш… 5.Зробив діло… 6.Не вір словам… 7.Лінивий двічі робить, а скупий… 8.Життя прожити - …( 9.Вовків боятися…. 10.Дарованому коневі… 11.Або пан… 12.Вік живи… ІІ тур нашої вікторини - «Знавці фразеологізмів».
|
ІІІ тур нашої вікторини - «Мовне асорті».
Кожній команді і кожному її учаснику будуть запропоновані питання, на які необхідно дати відповідь. Якщо одна команда не дає відповіді, то це питання не зараховується. Вигукувати та підказувати забороняється, навіть у межах однієї команди, гравець має відповідати самостійно. За кожну правильну відповідь нараховується 1 бал.
Питання :
1. Скільки букв в українському алфавіті?
2. Назвіть останній відмінок української мови.
3. Який знак в українській мові не є розділовим?
4. Скільки голосних в українській мові?
5. Поставте займенник «себе» в Н.в.
6. Яка частина мови не належить ні до самостійних, ні до службових частин?
7. Скільки звуків у слові «кущ»?
8. Яка буква в українській мові не має відповідного звуку?
9. Рід іменника «сирота».
10. Головні члени речення.
11. Поставте у кличний відмінок слово «юнак»
12. Яка частина мови вказує на предмет, але не називає його?
13. Чуже мовлення, передане дослівно.
14. Дослівно наведений уривок з якогось тексту.
15. Другорядний член речення, що відповідає на питання непрямих відмінків.
16. Назвіть знак, що позначає роздільну вимову.
17. Що вивчає розділ про мову «Морфологія»?
18. Розділ науки, який вивчає звуки.
19. Поставте дієслово «вигукувати» у наказовий спосіб.
20. Поставте іменник «мати» у М.в.
21. Назвіть слова з префіксом -прі.
22. Скільки звуків у слові «ходжу»?
23. Частина слова без закінчення.
24. Державна мова України?
Ви молодці! Дякую за роботу!
Ідея створення Музею з’явилася одразу після смерті поета, коли його друзі почали ретельно збирати все, що було пов’язано з ним і його творчістю.
В 1933 р. на базі Всеукраїнського літературного музею в Харкові було створено Галерею картин Т. Шевченка, яка почала діяти з 1934 р. В квітні 1941 р. в Маріїнському палаці Києва відкрився Центральний музей Т.Г. Шевченка, але його діяльність була призупинена у зв’язку з початком Великої вітчизняної війни. В 1941 р. фонди музею були евакуйовані до Новосибірська, але певна кількість експонатів залишилася в Києві.
Після війни музей відновив свою роботу в 1949 р. Сьогодні у виставкових залах музею представлені оригінали картин Т. Шевченка, які принесли йому славу одного з провідних художників Російської імперії. Тут експонуються збережені друзями особисті речі митця, чисельні оригінальні твори Тараса Шевченка, архівні матеріали про часи його навчання в Академії мистецтв у Санкт-Петербурзі та діяльності в складі Кирило-Мефодіївського товариства, рідкісні фотографії поета, прижиттєві видання з дарчими написами.
Окрім творчого спадку Т. Шевченка в музеї представлені живописні та графічні твори його сучасників – К. Брюллова, В. Штернберга, М. Лаврова, М. Сажина, І. Соколова, а також оригінали відомих портретів, створених вже після смерті поета І. Репіним, С. Васильківським, Ф. Кричевським та ін.
Будівля на бульварі Тараса Шевченка, в якій розташований сучасний музей, в другій половині ХІХ ст. належала родині Терещенків – відомих меценатів та колекціонерів творів образотворчого мистецтва. Цукровий магнат і меценат Микола Терещенко придбав її у 1875 році На замовлення нового власника було проведено перебудову будинку в стилі Ренесанс. Після чого, зведена ще в1840-х рр.будівля перетворилася на прекрасний палац і окрасу Києва. У просторих залах маєтку Микола Терещенко розмістив художню колекцію, яка включала картини І.Айвазовського, І. Шишкіна, І. Репіна, В. Верещагіна. Після революції 1917 р. родина Терещенків емігрувала за кордон, будинок було експропрійовано і передано у державну власність. Після війни, коли постало питання про розміщення музею Т. Шевченка, було обрано саме цю архітектурну пам’ятку. Саме тут, у будівлі, де міг бувати Тарас Шевченко, 24 квітня 1949 року відкрито Державний музей Т. Г. Шевченка. 31 березня 2001 р. музей отримав статус національного.
Іван Франко. «Захар Беркут»
Андрій Чайковський. «За сестрою»
Михайло Стельмах. «Гуси-лебеді летять»
Григір Тютюнник. «Климко»
Олекса Стороженко. «Скарб»
Богдан Лепкий. «Мишка»
Марина Павленко. «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських»
Любов Пономаренко. «Гер переможений»
Олександр Гаврош. «Неймовірні пригоди Івана Сили»
Літературна вікторина.
Визначте назву твору за їх темами та мотивами.
1) Заради наукового відкриття друзі провели майже все літо в бібліотеці.
2) Домашня тварина мала дивне ім’я Контрибуція й виступила в ролі бика.
3) Героїня цього твору хвалилася своїми лінощами й нахабством.
4) Герої цього твору не могли вийти з міста, бо не вміли вимовляти займенник «ти».
5) У якому творі запах полину допоміг героєві згадати батьківщину?
6) Герой цього твору все своє життя присвятив поширенню освіти через друковану книгу.
7) Героїні поезії дуже заздрить трьохсотлітня гава.
8) У цьому творі діють страшні сині жаби.
9) Родинним затишком, маминою доброю посмішкою, мотузочком диму від печі віє в поезіях…
10) В основі його творів, назву жанру яких він придумав сам, лежать народні анекдоти, що влучно підмічають курйози життя. Це письменник…
11) Українці вважають його своїм духовним батьком, головна його тривога — не особисте щастя й добробут, а доля рідного народу. Це…
12) Горда, незламна, справедлива, романтична сама, як і ліричні героїні її поезій.
Д/з: надіслати відповіді на вікторину
2. Виконати тренувальні вправи.
1) Утворіть слова способом осново- і словоскладання.
Аварійний, небезпечний. Більш, менш. Взаємний, діяти. Сухий, стояти. Сталь, варити. Видимо, невидимо. Хліб, сіль. Хліб, робити. В один раз. Багато, рік. Час, писати. Випуклий, вгнутий. Сухий, віяти.
2) Перепишіть слова, розкриваючи дужки. Поясніть орфограми.
(Не)доглянути, (не)дивись, (не)рахувати, (не)вірити, (не)зчутися, (не)навидіти, (не)волити, (не)хтувати, (не)зраджувати, (не)покоїти, (не)поспішати, (не)терпіти, (не)злічити, (не)здогадатися, (не)квапитися, (не)знати.
Д/З: виконати тестові завдання
Про Андрійка-Неумійка
Це Андрійко- Неумійко. Ну й хлопчина! Ну й мастак! В школі, вдома — Скрізь у всьому Завжди в нього все не так. Починає, Поспішає, А виходить на одне: Наш Андрійко- Неумійко — Що не візьме — те не втне. В зошит білий Ляпка сіла. Що робить йому тепер? Став завзято Витирати — Дірку в зошиті протер. Став він хату Підмітати — Та ще дужче насмітив. Взявся, діти, Посуд мити — Склянку з блюдечком розбив. Десь поділись, Загубились Ґудзики на комірці, Став ладнати, Пришивати — Зшив з сорочкою штанці! У Андрійка- Неумійка Молоток є і гвіздки. Він до діла Взявся сміло — Бац!.. На пальцях — синяки. Став санчата Фарбувати, Фарбу й щіточку приніс — Сині в нього Руки й ноги, Навіть вуха, навіть ніс. Він картинку Із «Барвінка» Для газети вирізав. — Ой, загине Скатертина! — Братик плачучи сказав. От Андрійко- Неумійко Клеїть змія-летунця. Клеїть змія — Не уміє, Сам прилип він до стільця. Взяв лопату І копати Він круг яблуньки почав. — Ой Андрійку- Неумійку, Ти ж коріння порубав! На ялицю Шпаківницю Він повісити поліз, Та злякався І зірвався, — На ялиці сам повис. Вудку взяв він, Розмотав він... Комарі гудуть: зу-зу! Наш Андрійко- Неумійко На гачок спіймав... козу! Ось Андрійко- Неумійко Юшку з риби став варить: Вкинув зілля, Рибку з сіллю, А води... забув налить. І дівчата, І хлоп'ята По гриби пішли у ліс. Наш Андрійко- Неумійко Заблудив між трьох беріз! Із Андрійка- Неумійка, Прикладу ви не беріть, Бо Андрійку- Неумійку Трудно буде в світі жить! |
Мета: узагальнити й систематизувати знання учнів про займенник як частину мови, удосконалити вміння розпізнавати займенники, знаходити вивчені орфограми і пояснювати їх за допомогою правил; навчити робити морфологічний розбір займенника; розвивати культуру усного й писемного мовлення, увагу; виховувати любов до рідної мови.
Схема розбору займенника як частини мови
Послідовність розбору займенника як частини мови.
• Займенник, його загальне значення.
• Початкова форма.
• Розряд за значенням.
• Рід (якщо є).
• Число (якщо є).
• Відмінок.
• Синтаксична роль.
Ранковий час озолочує нас. (Народна творчість).
Зразок усного розбору займенника.
Нас — займенник. Початкова форма — ми. Особовий. Ужитий в родовому відмінку множини. У реченні є додатком.
Зразок письмового розбору займенника.
Нас — займ., поч. ф. - ми; особовий; Р. в.; мн.; додаток.
♦ Прочитайте речення. Визначте займенники. Розберіть їх як частину мови.
1. Щось було у мені і від діда Тараса, і від прадіда Сковороди. (В. Симоненко). 2. Хай кожного з правдоборців обніме Тарас Шевченко, і всіх їх нехай пригорне Григорій Сковорода! (Г. Білоус). 3. По нас пройшли нещадні коні ханів, але крізь наші душі не пройшли! (Б. Олійник). 4. Нашої заслуги в тім не бачу, нашої не знаю в тім вини, що козацьку бунтівливу вдачу нам лишили предки з давнини. (В. Симоненко).
Д/З: записати присвійні займенники. Розібрати на вибір три займенники як частину мови, повторити вивчений матеріал про займенник, підготуватися до контрольної роботи
Моя хата скраю — нічого не знаю. Добра каша, та не наша. Не замітай чужої хати, дивися, чи твоя заметена. Не тішся з чужої біди, бо вона нині його, завтра її, а тоді твоя буде. Краще своя хата, ніж їхня палата.
3 травня
Українська мова
Тема. Неозначені займенники, їх відмінювання та правопис
Перегляньте матеріал за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=A6fKbejUoEA
Д/з: виконати тестові завдання за посиланням
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5159845
28 квітня
Українська мова
Тема. Контрольний диктант
Любі учні, ознайомтеся з
Пам'яткою "Як написати диктант успішно"
27 квітня
Українська мова
Тема. Уживання займенників для зв'язку речень у тексті
Перегляньте матеріал за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=W3zWk_lzAyg
Д/з: виконати у зошиті
Навчальне редагування
Звернути увагу на надмірне невмотивоване вживання особового займенника він. Уставити замість нього іменники Шевченко, Тарас, хлопець.
У ранньому дитинстві в нього виявився хист до малювання. Крейдою чи вуглинкою він розмальовував стіни, лави, стіл, навіть долівку. Мріючи стати художником, він навчався у трьох церковних малярів, але вони не виявили в нього здібностей. Вечорами, деколи й ночами, виконавши всю загадану роботу, він нишком брав книжки з панської бібліотеки і перечитував, поринаючи у невідомі світи і забуваючи про своє гірке життя. Незабаром він і сам почав складати вірші. Переливати свої думки у слова було неабиякою втіхою для нього
27 квітня 29 квітня
Українська література
Тема. Зневага до надокучливих, ледачих людей,
що живуть за рахунок інших ( байка "Муха і Бджола")
Тема. Викриття дурості й пихатості в байці "Жаба і Віл"
Д/з: записати в зошиті тему, ідею, основну думку, мораль байки, риси характеру головних героїв, виконати тестові завдання
26 квітня
Українська мова
Тема. Перехід з однієї частини мови в іншу ( займенника в іменник і частку, числівника й прикметника в займенник)
Опрацювати матеріал за посиланням, записати у зошит
https://www.youtube.com/watch?v=fnE-nQK70f0
22 квітня
Українська література
Тема. Леонід Глібов. Сатиричне змалювання сучасної авторові судової системи у байці "Щука"
https://www.youtube.com/watch?v=FtZfoWwDe3w
Перегляньте відео за посиланням
Прочитайте поданий матеріал та зробіть конспект
Автор – Леонід Глібов
Рік написання – 1858
Жанр – байка
Тема байки “Щука”: зображення суду (його несправедливість і залежність від панівних класів ) над Щукою, яка здійснювала різноманітну шкоду в ставку його жителям і отримала вирок повернутися знову в річку.
Ідея байки “Щука”: засудження дій судочинства, їхня легковажність , безглуздість , а через образ Лисиці – підступності, хитрості, хабарництва.
Основна думка: «Як не мудруй, а правди ніде діти. Кінців не можна поховати …».
Мораль байки “Щука”: Судді зобов’язані діяти відповідно до законодавства, а не підтримувати зацікавлену особу ( Лисицю). Глібов засуджує хабарництво, несправедливість, лицемірство.
Спрямування байки “Щука” – сатиричне. Ця байка виражає красивою мовою, яскраву іронію, яка має надзвичайно глибокий зміст.
Герої байки та їх характеристика
Щука – головна героїня, є небезпечним злочинцем: «Того заїла в смерть, другого обідрала». Злочини, заподіяні Щукою, набули таких масштабів і такого розголосу, що навіть продажні судді неспроможні виправдати її.
Лисичка – стряпчий у суді (адвокат). Її образ уособлює таку людську ваду як хитрість. «за стряпчого, як завсігди годиться, була приставлена». В образі Лисиці автор показав спритного і лицемірного чиновника судового нагляду, який фактично вів усі справи в суді у вигідному йому напрямку. Лисиця така ж пройдисвітка і шахрайка, як і Щука. І вона не могла допустити, щоб її спільниця по крадіжках була покарана. Адже Лисиця часто отримувала від щуки хабарі — « Щука та частенько, як тільки зробиться темненько, Лисиці й шле то щупачка, то сотеньку карасиків живеньких Або линів гарненьких…»
п’ятеро суддів — два Осли, Шкапа, два Цапи. Образи Ослів, Шкапи і Цапів уособлюють продажних суддів, які приймають нікчемні рішення. Судді не компетентні, нечесні, свою справу знають погано, нікчемні, їх легко обдурити, а вирок, винесений Щуці, не є справедливим. Автор навмисно вибрав такі образи: Осли (не виділяються розумом), нікчемну Шкапу, два стареньких Цапа (які, ймовірно, хвилювалися, що втратять роботу, тому і проголосували за такий вирок)
автор.
Карасики і лини – прості люди, котрих навіть забули покликати до суду. Вони завжди є жертвами цих Щук і Лисиць, і не можуть знайти захисту в умовах несправедливості й гніту.
Д/з: за підручником опрацювати с. 216-219
21 квітня
Українська мова
Тема. Приставний н у формах особових і вказівних займенників
Перегляньте матеріал за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=OhMhrl01bYA
Д/З: виконайте тести за посиланням
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3049106
20 квітня
Українська мова
Тема. Присвійні, вказівні й означальні займенники
За підручником с. 219-222, виконати впр 503
Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=8jl_vIkX0Xc
Д/з: виконати вправу 510
20 квітня
Українська література
Тема. Контрольний твір "Добро і краса - основа життя людини на землі" ( за вивченими творами Вс. Нестайка, Я. Стельмаха, Л. Ворониної)
Обсяг твору 1 сторінка
19 квітня
Українська мова
Тема. Питальні та відносні займенники,
їх відмінювання
Перегляньте матеріал за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=xcIShDTwOyw
Опрацюйте за підручником теоретичний матеріал на с. 223
Д/з: виконайте тести за посиланням
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2276325
15 квітня
Українська література
Тема. Образ головного героя
Клима Джури
Прочитати с 206-211
Прослухайте матеріал за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=TeqTNCmMhXo
Перегляньте презентацію за посиланням
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-harakteristika-klima-dzuri-334382.html
14 квітня
Українська мова
Тема. Тренувальні вправи. Розряди займенників
За підручником опрацювати п 59, переглянути матеріал за посиланням, виконати завдання
https://naurok.com.ua/prezentaciya-rozryadi-zaymennikiv-172892.html
13 квітня
Українська мова
Тема. Контрольний твір "У чому полягає гідність людини"
(обсяг до 1 сторінки)
https://naurok.ua/student/blog/yak-napisati-tvir-rozdum
Перегляньте матеріал за посиланням, скористуйтеся ним при написанні твору
Бажаю успіхів!
13 квітня
Українська література
Тема. Фантастична, романтична,багатоепізодна повість про виховання гідності та мужності
За підручником читати с 201-205
Переглянути матеріал за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=Uy6_8tynmgE
12 квітня
Українська мова
Тема. Особові займенники. Зворотний займенник себе
Опрацювати п. 60,
вправа 499
https://www.youtube.com/watch?v=-egfu18cF0g
Д/з: параграф 60,
виконати вправу 500
8 квітня
Українська
література
Тема. Леся Воронина - сучасна письменниця. «Таємне Товариство
боягузів , або Засіб від переліку №9»
Опрацювати за підручником с. 194-200
https://www.youtube.com/watch?v=ilYE_u9OUow
подивіться відео , зробіть конспект
7 квітня
Українська мова
Тема. Розряди
займенників за значенням
За підручником опрацювати
п. 59
Перегляньте відео за посиланням
Д/з: п. 59,
виконати вправу 497
6 квітня
Українська
література
Тема. Урок виразного читання . Читання прозового уривку з повісті «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера".
6 квітня
Українська мова
Тема. Займенник:
загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль
За підручником
опрацювати п. 58, виконати вправу484,
Д/з: п. 58,
виконати вправу 489
Характеристика образів Сергія Стеценка і Дмитра Омельчука
Знаючи всю історію, ми можемо скласти характеристики
наших головних героїв. Що ми дізналися про їхні риси характеру та здібності?
Риси характеру хлопців:
а) чемність і доброта;
б) мужність і винахідливість;
в) повага до батьків і людей похилого віку;
г) наполегливість і довіра;
д) на зло відповідають добром.
Здібності:
а) любов до книги;
б) прагнення пізнати багато цікавого (допитливість);
в) надання допомоги тому, хто її потребує;
г) уміння орієнтуватися в природному довкіллі;
д) мрія про славу.
Комментариев нет:
Отправить комментарий